11 Aralık 2010 Cumartesi

vizeler

            1 hafta sonra tekrar blog yazıyorum.:)Bu hafta full vize vardı.Benim için bayağı yorucu bir haftaydı.Vizelere hazırlanmaktan blog yazamadım diyebilirim.Ve bir de grip oldum herşey üst üste geldi yani:( Ama çok şükür atlattık şimdi sıra finallerde...En kötü geçen vizem daha doğrusu en çok moralimi bozan vize matematikti.Herkesin iyi geçmişti ama benimkisi maalesef kötüydü.Umarım finallerde iyi yaparım ve kalmam bunun için mat. kitabı almam lazım öss kitaplarımın hepsini sahafa sattım.:) Bilgisayar vizem fena değildi 72 aldım aslında sorular quizdekine çok benziyordu ve ben quizden 32 almıştım yükselttiğime sevindim gerçekten ama beni korkutan asıl şey finallerde uygulamalı olarak sınav olacağız.Umarım onda da iyi yapabilirim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder