19 Aralık 2010 Pazar

windows office word 2007

     Bugün çok daha ayrıntılı bir blog yazmak istiyordum ama maalesef olmadı:( çünkü ekran alıntısı aracı benim başlat menümde yok.İndirmek için de çok uğraştım ama indiremedim o yüzden biraz yüzeysel yazmak zorundayım.
     Başlat menüsünden microsoft officeden microsoft office word 2007 yi seçeriz.office word 2007 yazmak istediğimiz metni bilgisayar ortamında yazmamıza yardım eder.Ve istediğimiz şekilde yazmamızı sağlar.üst kısımda sekmeler bulunur.Dosya,düzen,görünüm,ekle,biçim araçlar,tablo,pencere,yerdım..
   Dosya;dosyayı kaydetmeye,açmaya kapatmaya,dosyayı önizlemeye yarar.
   Düzen;sayfa düzeni ile ilgilidir.
   Görünüm;ise sayfa düzeni,web düzeni,araç çubukları cetvel vs..şeyler bulundurur.Bu sayede yazıyı mm lik olarak nereye yazacağımızı ayarlarız
   Ekle;ise herhangi bir metin,resim,simge eklememize yardım eder
.  Biçim;yazı tipimizi seçememize,paragraf ayarlarını yapmamıza,madde işaretleme ve numaralandırmamıza,
temamızı seçmemize yardım eder.
   Araçlar;özelleştir seçeneğinden araç çubuklarından istediğimiz şeyi sekme olarak kullanabiliriz.
   Tablo;istediğmiz şekilde yazımıza tablo çizebiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder