15 Kasım 2010 Pazartesi

denetim masası

     Bugün bilgisayar hakkında öğrendiğim bilgileri aktarıcam.hocamızın denetim masasında anlattığı denetim masası öğeleri bende yok diye yakınıyodum meğer ki varmış...Denetim masasına girdiğimizde görüntüleme ölçütü diye bir yer var ayarı oradan yapılıyormuş benim ayarım kategorideymiş onu büyük simgeler yapınca hocamızın anlattıklarının hepsi bir bir görüntülendi.Ve blogda davet nasıl yollanır onu öğrendim izleyiciler kısmından seçeneklerden yapılıyormuş..
      Biliyorum anlattığım çok basit birşey ama ben şu ana kadar hiç bilgisayarla içli dışlı olmadım bilgisayarıda bu bölümü kazandıktan sonra aldım o yüzden herşeyi yavaş yavaş öğreniyorum.Mesela usb kablosundan telefona bazı şeyler atmayı,program kurmayı,klasör oluşturmayı,müzik indirmeyi kısacası çoğu şeyi bilmiyordum ama şimdi bunları öğrendim ve daha çok şey öğrenmem gerekiyor,daha çok çalışmam gerekiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder