28 Kasım 2010 Pazar

windos live photo gallery

       Bugün faceye girdiğimde aklıma birşey takıldı.Ben resim kırpmayı düzenlemeyi bilmiyordum.Hani kimileri profil resimlerine resimleri kırpıp koyuyorlar ya benimde içime bir merak düştü biraz bunun üstünde çalıştım.Aslında biliyorum bu çok basit birşey ama dediğim gibi ben daha çoğu şeyi yeni yeni öğreniyorum.Resim kırpma işini ilk başta paintten yapmaya çalıştıma ama başaramadım.Aslında bildiğim kadarıyla bu tür şeyler ordan yapılırdı ama ben yapamadım=S.Sonra resmi aç butonundan windows live photo galleryden açtım.Orda düzenle yerleştirin ve paylaş diye bir yazı vardı oraya bastığımda zaten çoğu şey karşıma çıktı efektler,kırpma,etiketleme ve daha birçok şey ordan yapılıyordu.Bende kırpma işlemini sonunda yaptım.Hatta kırptığım fotoğrafıda koyayım:)
               
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder